- A javítandó termékben, az átvételkor fennálló rejtett hibákért az Entegro Kft. nem felel, az azokból eredő károkat a Megrendelő viseli.
- A garancián túli, fizetős javítások esetében, a készülék átvételekor kérjük a számlát készpénzzel, EC/MC vagy Visa bankkártyával szíveskedjenek kiegyenlíteni.
- A megjavított készüléket csak ezen átadás-átvétel bizonylat eredeti példánya ellenében adjuk ki.
- Az átvett terméket az Entegro Kft. az átvételtől számított hatvan napig őrzi meg. Amennyiben a terméket a javítás, bevizsgálás befejezéséről szóló értesítés kézhezvétele után nem veszi át a megjavított készülék tárolásáért az Entegro Kft. az értesítéstől számított 10. munkanapon túl napi nettó 500. -FT tárolási díjat számít fel. Figyelem! A megrendelő tudomásul veszi, hogy hatvan nap tárolási idő után a készüléket az Entegro Kft. jogosult értékesíteni, vagy amennyiben ez nem lehetséges, megsemmisíteni. Értékesítés esetén az ügyfelet a befolyt összegnek a tárolási díjjal és az egyéb, a készülékkel kapcsolatban felmerült költséggel csökkentett része illeti meg.
- Amennyiben a nem garanciális javítás során, az Entegro Kft. által adott árajánlat az Ügyfél/Megrendelő részéről elutasításra kerül, bevizsgálási díj érvényesítésére kerül sor.
- Eltérő kikötés hiányában a lecserélt alkatrészek- illetőleg amennyiben a javítás a teljes termék cseréjével történik, úgy a teljes lecserélt termék-külön díj felszámítása nélkül a gyártó tulajdonába kerülnek.
A terméken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások, valamint a szabadalmi vagy szellemi alkotások joga védelme alatt álló információk, megoldások megőrzése, mentése a megrendelő kizárólagos feladata. Az Entegro Kft. nem vállal felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért, nem felel adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért. Továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra, karbantartásra visszavezethető okból következtek be. - Az ügyfél meghatalmazza az Entegro Kft.-t, hogy eszköze garanciális ügyében helyette teljes körűen eljárjon.
- Garanciaidőn túli, fizetős javításoknál esetenként a készüléket külső szervizbe javíttatjuk, továbbá a szükséges alkatrészek hiánya miatt az eredetileg közölt javítási idő meghosszabbodhat.
Általános Vállalási FeltételekPapp Ádám2020-04-26T08:58:50+01:00