Cégünk az informatika számos területén jelenlévő kiemelt megoldásszállító és üzemeltető vállalkozás. Ezen tevékenységünkhöz ÜGYFÉLSZOLGÁLATI csapatunkhoz új tagokat keresünk.
Új munkatársunk feladatai:
- Telefonon, emailen illetve direkt kapcsolatokon keresztül érkező hibajegyek fogadása, pontos nyilvántartások vezetése
- Ügyfeleink hibabejelentéseinek fogadása alkalmazásaink, szolgáltatásaink kapcsán
- Jegykezelő rendszer kezelése, a feladatok és hibák nyomon követése
- Munkatársaink területen végzett feladatainak központi támogatása
- Ügyeleti tevékenységek ellátása (extra juttatásért)
- Adminisztrációs feladatok ellátása
A munkakör betöltéséhez szükséges képességek:
- Legalább középfokú végzettség
- Kiváló/Jó kommunikációs készség, de képes vagy figyelmesen hallgatni a bejelentőt
- Legyél képes nyugodt és megfontolt maradni, akár stresszel járó helyzetekben is
- MS Office ismeretek
- Nyitottság új rendszerek megismerésére és az ezzel kapcsolatos ismeretek elsajátítására
- Önálló, precíz munkavégzés
- Legalább fél év ügyszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
Az állás betöltéséhez előnyt jelent, de nem elvárás:
- Műszaki végzettség
- Számítástechnikai területen szerzett tapasztalat
- Angol nyelvismeret
Amit mi kínálunk Neked:
- Irodai és Home Office munkavégzési lehetőség
- Céges telefon
- Pest megyei lakóhely esetén 100%-os bérletmegtérítés
- Stabil munkahely
- Szakmai fejlődés
- Alkalmazotti státusz
- Ügyelet utáni extra jövedelem