Cégünk az informatika számos területén jelenlévő kiemelt megoldásszállító és üzemeltető vállalkozás. Ezen tevékenységünkhöz ÜGYFÉLSZOLGÁLATI csapatunkhoz új tagokat keresünk.

Új munkatársunk feladatai:

  • Telefonon, emailen illetve direkt kapcsolatokon keresztül érkező hibajegyek fogadása, pontos nyilvántartások vezetése
  • Ügyfeleink hibabejelentéseinek fogadása alkalmazásaink, szolgáltatásaink kapcsán
  • Jegykezelő rendszer kezelése, a feladatok és hibák nyomon követése
  • Munkatársaink területen végzett feladatainak központi támogatása
  • Ügyeleti tevékenységek ellátása (extra juttatásért)
  • Adminisztrációs feladatok ellátása

A munkakör betöltéséhez szükséges képességek:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kiváló/Jó kommunikációs készség, de képes vagy figyelmesen hallgatni a bejelentőt
  • Legyél képes nyugodt és megfontolt maradni, akár stresszel járó helyzetekben is
  • MS Office ismeretek
  • Nyitottság  új rendszerek megismerésére és az ezzel kapcsolatos ismeretek elsajátítására
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Legalább fél év ügyszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat

Az állás betöltéséhez előnyt jelent, de nem elvárás:

  • Műszaki végzettség
  • Számítástechnikai területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvismeret

Amit mi kínálunk Neked:

  • Irodai és Home Office munkavégzési lehetőség
  • Céges telefon
  • Pest megyei lakóhely esetén 100%-os bérletmegtérítés
  • Stabil munkahely
  • Szakmai fejlődés
  • Alkalmazotti státusz
  • Ügyelet utáni extra jövedelem
Kategória: Ügyfélszolgálat
Munkaidő: Két műszakos Teljes munkaidős
Helyszín: Budapest XI. kerület BFI irodaház
Bérezés: Megegyezés szerint Tudásszint alapján

Jelentkezés

Engedélyezett formátum(ok): .pdf, .doc, .docx